Bitkisel Kozmetik Ürünleri Satış Sitesi

Merhabalar,

Sizlerle yepyeni bir web sitesini paylaşmak istiyorum.

Kozmo Sepeti 

Adresi : http://www.kozmosepeti.com/

%100 bitkisel, organik ve ekolojik ürünler satan bu siteden lavanta özlü şampuan, hamam sabunu, portakal çekirdeği yağı duş jeli aldım. Gerçekten çok kaliteli ürünler.
Ürünlerin bitkisel oldukları koku ve kullanımlarından belli.

Site insan ve doğaya saygıyı ön planda tuttuğunu vurguluyor.

Ayrıca deterjan yönünden de oldukça geniş bir yelpaze sunuyor. Yine deterjan ürünleri de bitkisel ve ekolojik ürünler. Anti alerjik ve uzun vadede anti kanserojen olması benim için çok önemli.

Sitedeki Almanyadan ithal sodasan marka narlı el bulaşık sıvı deterjanı da çok beğendim. Cilt kanseri riski taşıyan ve uzun vadede ciltte kahverengi renkler yapan sentetik deterjanlar yerine bu ürünleri kullanmanızı tavsiye ederim.

Beni en çok etkileyen ürünlerden birisi ise Finale Foot Soft isimli ürün oldu. Bu ürün ayak ve topuk derisi kuruma ve çatlaklarına çok iyi geliyor.

Sitede bunlar dışında kremler, maskeler, el imalatı katı sabunlar ve pekçok kozmetik ürün bulunuyor.

Tavsiye ederim.

Teşekkürler,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamileler vicks kullanabilir mi ?

Evdeki eski ve kullanılmış sabunları değerlendirin

Tüylü çizmeler ve botlar