Kabızlık sorunu

Merhaba,

Birkaç gündür kabızlık sorunu çekiyordum.

Birde hamile olunca tahmin edeceğiniz gibi sıkıntılı bir durum oluyor.

Eşim marketten kuru kayısı almış. Fakat gün kurusu dedikleri türden.



Şimdi her yemekten sonra 1 adet kuru kayısı yemeye başladım ve 1 günde sorunum düzeldi diyebilirim. ayrıca su tüketiminide arttırdım. Bunun da faydasının olduğunu düşünüyorum.

Kabızlık konusunu araştırdığımda alttaki ürünlerin de faydalı olabileceğini öğrendim.

Armut
Kavun
Patlıcan
Bamya
Erik
Elma
Zeytinyağ
Lahana
...

Ayrıca komposto içmenin de faydalı olacağını öğrendim.

Herşeyin doğalının makbul olduğu dönemde bu sorunu da doğal yollarla çözmenin faydalı olacağını düşünüyorum.

Teşekkürler,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamileler vicks kullanabilir mi ?

Evdeki eski ve kullanılmış sabunları değerlendirin

Tüylü çizmeler ve botlar