Evde karıncalara son

Bir süredir evdeki karıncalara çözüm bulmaya çalışıyordum.

Karıncaların geldikleri delik ve yollara biraz ilaç sıkmayı denedim ama bir faydasının olmadığını gördüm. Araştırmalarım sonucu karınca yemine ulaştım. Raidin karınca yemlerinden aldım. Çeşitli yerlere 4 adet karınca yemi koydum.


Sonuç  şaşırtıcı. Çevrede birsürü karınca ölüsü buldum. Aslında içimde acıdı biraz ama yapacak birşey yok.

Sizle karıncalarla ilgili bir anımı da paylaşmak isterim. Düğün gecemde otele gittik ve yattık. Yanımızda düğünden  kalan birkaç tane kurabiye vardı. Kaldığımız otel odası ise bungalow tarzı ve ağaçlar içinde idi. Yani yer zeminine yakındık. Gece bir ara uyandım ve acıktığımı hissettim. Karanlıkta el yordamı ile kurabiyelere uzandım ve bir tanesini elime aldım. Elimde bir anda bir gariplik hissettim. Kurabiyenin üstü kum gibiydi. Işığı bir açtım ki ne göreyim, yüzlerce karınca kurabiyeye saldırmış ve elimde duruyor. Çığlık ile kurabiyeyi fırlattım elimden. Ogünden buyana başıma birdaha böyle birşey gelmemesi için önlem almaya çalışırım.

Bahsettiğim ürünü siz de deneyin. Faydasını göreceksiniz. Yine de çocuklardan ve evcil hayvanlardan uzak tutun derim.

Teşekkürler,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamileler vicks kullanabilir mi ?

Evdeki eski ve kullanılmış sabunları değerlendirin

Tüylü çizmeler ve botlar